Klub zvestobe
Kakšne ugodnosti pridobim?
Kako deluje?
Kakšna so pravila?
- Točke za naročilo se samodejno prištejejo šele po prevzemu.
- V primeru vrnjenega naročila se pridobljene točke zvestobe za dano naročilo razveljavijo.
- Trenutno število točk se vam po prijavi v uporabniški račun prikaže v košarici.
- Maksimalno število uporabljenih točk za 1 nakup je 50 % celotne vrednosti nakupa.
- Točke pridobljene z nakupom lahko uveljavite šele pri naslednjem naročilu.
- Točk ni mogoče uporabiti za poštnino in pakiranje.
- Točke je mogoče zbirati le, če imate ustvarjen uporabniški račun in ste prijavljeni. Polje za uveljavitev točk se pri nakupu prikaže šele po prijavi v uporabniški račun.
- Točke zvestobe lahko uveljavite le v spletni trgovini kompava.sk. KOMPAVA klub zvestobe je namenjen izključno našim strankam.
- Pridobitev popusta za god je pogojena z naročnino na naše novice.
Primer uveljavitve popusta
Na vašem uporabniškem računu imate 84 točk = popust 8,40 €. Vendar velja pravilo, da je uveljavljeni popust lahko največ 50 % celotne vrednosti naročila. To pomeni, da če bi bila celotna vrednost vašega naročila 15 €, lahko uveljavite popust največ za 7,5 €, torej 75 točk. Preostalih 9 točk vam ostane na vašem uporabniškem računu za naslednji nakup.
Kaj naj storim, če imam težave z uveljavljanjem točk?
Preverite, ali ste prijavljeni v svoj uporabniški račun in ali imate zbrane točke za pretekle nakupe. Če kljub temu imate težave z uveljavljanjem točk zvestobe, nas brez oklevanja kontaktirajte na naslov webmaster@kompava.sk. Z veseljem vam bomo pomagali.