Klub zvestobe

Klub zvestobe

Kakšne ugodnosti pridobim?

Kako deluje?

Kakšna so pravila?

  • Točke za naročilo se samodejno prištejejo šele po prevzemu.
  • V primeru vrnjenega naročila se pridobljene točke zvestobe za dano naročilo razveljavijo.
  • Trenutno število točk se vam po prijavi v uporabniški račun prikaže v košarici.
  • Maksimalno število uporabljenih točk za 1 nakup je 50 % celotne vrednosti nakupa.
  • Točke pridobljene z nakupom lahko uveljavite šele pri naslednjem naročilu.
  • Točk ni mogoče uporabiti za poštnino in pakiranje.
  • Točke je mogoče zbirati le, če imate ustvarjen uporabniški račun in ste prijavljeni. Polje za uveljavitev točk se pri nakupu prikaže šele po prijavi v uporabniški račun.
  • Točke zvestobe lahko uveljavite le v spletni trgovini kompava.sk. KOMPAVA klub zvestobe je namenjen izključno našim strankam.
  • Pridobitev popusta za god je pogojena z naročnino na naše novice.

Primer uveljavitve popusta

Na vašem uporabniškem računu imate 84 točk = popust 8,40 €. Vendar velja pravilo, da je uveljavljeni popust lahko največ 50 % celotne vrednosti naročila. To pomeni, da če bi bila celotna vrednost vašega naročila 15 €, lahko uveljavite popust največ za 7,5 €, torej 75 točk. Preostalih 9 točk vam ostane na vašem uporabniškem računu za naslednji nakup.

Kaj naj storim, če imam težave z uveljavljanjem točk?

Preverite, ali ste prijavljeni v svoj uporabniški račun in ali imate zbrane točke za pretekle nakupe. Če kljub temu imate težave z uveljavljanjem točk zvestobe, nas brez oklevanja kontaktirajte na naslov webmaster@kompava.sk. Z veseljem vam bomo pomagali.