Vsebina
Podjetje Kompava je 1. aprila praznovalo dvajseto obletnico uspešnega delovanja na trgu. Ob tej priložnosti je podjetje organiziralo praznovanje obletnice v znanem zdraviliškem mestu Trenčianske Teplice, kjer je povabljenim in medijem predstavilo nov logotip podjetja v popolnoma novi podobi. Kompava že več let proizvaja in razvija prehranska dopolnila, vendar ustanoviteljica na začetku poslovanja ni imela lahke poti. Značilen datum ustanovitve podjetja, ki prej spominja na prvoaprilsko šalo, se je z leti trdega dela spremenil v veličastne razsežnosti. „Datum ustanovitve podjetja smo namerno načrtovali na 1. april, če se podjetja slučajno ne bi uspelo zagnati. Vendar se je sčasoma izkazalo, da to ne bo šala. To je velika resničnost, saj je dvajset let dvajset let. Imam kurjo polt in sem srečna, da imam okoli sebe izjemno veliko ljudi, ki so sodelovali pri tem dolgotrajnem uspehu gradnje podjetja, saj to ni le moj rezultat. Izražam eno veliko hvala, “ ni skoparila z besedami hvale že na začetku praznovanja ustanoviteljica Kompave Ing. Želmíra Komorechová.
Rebranding znamke Kompava
Ob 20. obletnici je bil hkrati predstavljen tudi celoten rebranding podjetja Kompava skupaj z novim sloganom „Live an effective life.“ V Kompavi so se odločili rebranding povezati z 20. rojstnim dnem, saj so zaznali, da se želijo s svežjo vizualnostjo premakniti proti mlajši generaciji in prav tako k novim vizijam. „Izbrali smo modernejšo in privlačnejšo obliko vizualne komunikacije. Prav tako smo spremenili vizualno podobo tudi izdelkom za podporo zdravju, zato imajo zdaj tudi nov „look.“ Želimo s tem bolj opozoriti na enotnost izdelkov in poudariti znamko. Z novim sloganom „Live an effective live,“ želimo pokazati, da so prehranska dopolnila iz naše proizvodnje predvsem funkcionalna in si z njimi lahko zagotovimo učinkovitejše življenje po zdravstveni, pa tudi športni plati. Trudimo se pomagati našim strankam z njihovimi zdravstvenimi težavami, boljšimi športnimi dosežki, ohranjanjem mladostnega in vitalnega telesa ter videza. Prav tako smo si zadali cilj razvijati diagnostiko, s katero ljudem lahko pojasnimo, kaj se dogaja v njih, kako to izboljšati, ali če jim kaj ne deluje pravilno, kako to odpraviti,“ pojasnjuje direktorica marketinga Mgr. Lucia Komorechová.
Z novim sloganom „Live an effective live,“ želimo pokazati, da so prehranska dopolnila iz naše proizvodnje predvsem funkcionalna in si z njimi lahko zagotovimo učinkovitejše življenje po zdravstveni, pa tudi športni plati.
In zakaj se je podjetje Kompava po letih odločilo za spremembo?
„Že dlje časa smo opažali, da starega logotipa, ki smo ga imeli, ljudje niso dovolj zaznavali. Logotip je bil nevpadljiv, pisava ni bila več privlačna,“ pojasnjuje direktorica marketinga. Logotip v novi podobi naj bi vzbujal nove izzive, saj je bil zasnovan v bolj izrazitih barvah in minimalističnih oblikah. „Grafično prikazano ime podjetja ima nove drznejše barve, inovativnejši dizajn in vzbuja nove čase ali izzive, ko se podjetje začne širiti na evropske trge in prihaja z večjimi možnostmi diagnostike. Trenutno odpiramo nove tuje trge, kjer bi želeli predstaviti naše izdelke. Naša vizija je nenehno rasti in vztrajati, čeprav to včasih ni lahko,“ je na koncu razkrila cilje za prihodnost direktorica marketinga Mgr. Lucia Komorechová.
O podjetju Kompava
Podjetje že dve desetletji proizvaja vrhunska funkcionalna prehranska dopolnila, ki vsebujejo surovine najvišje kakovosti. Vsi izdelki so namenjeni ne le vrhunskim športnikom in aktivnim posameznikom, temveč tudi ljudem, ki radi izboljšujejo svoje življenje in krepijo splošno zdravje. Trenutno portfelj znamke Kompava sestavlja več kot 80 izdelkov, ki so razdeljeni v tri linije, in sicer športna linija, podpora zdravju in anti age linija.
Ustanovitev podjetja
Podjetje je 1. aprila leta 2002 ustanovila diplomirana biokemičarka Ing. Želmíra Komorechová v Novem Mestu nad Váhom. Na začetku poslovanja jo je finančno močno podprl predvsem njen mož, kar še danes izjemno ceni, saj ji banke takrat niso želele odobriti posojila. Podjetje ima lastno proizvodnjo in prav tako diagnostični center Metflex v Žilini in v Novem Mestu nad Váhom. Ideja za ustanovitev podjetja se je pri lastnici porodila na triatlonskih tekmah, kjer je podpirala svojega nečaka. Na koncu tekmovanja je pri športnikih opazila ogromno utrujenost, ki je mejila na kolaps. Za lastnico je bilo to šokantno, zato se je z mislijo pomagati vsem športnikom doseči boljše rezultate v skladu z njihovim zdravjem in popolno regeneracijo začela poigravati z idejo o proizvodnji športnih in prehranskih dopolnil.
Naslov „Absolutna Slovenka leta“ 2021
Lastnica je med poslovanjem prejela več pomembnih nagrad in naslovov. Leta 2021 je bila nominirana v anketi Slovenka leta. Pridobila je prvo mesto v kategoriji poslovanje in management ter prav tako naslov „Absolutna Slovenka leta.“ Leta 2015 je bila razglašena za najboljšo podjetnico v Sloveniji.