K redizajnu in grafični poenotenju embalaž športnih prehranskih dopolnil smo pristopili prvič v okviru naše že 16-letne zgodovine. Proteinski napitki, energijske in ionske pijače, instantne aminokisline, predtrening stimulansi ali prehrana za sklepe te znamke tako že na prvi pogled pridobijo enoten rokopis.
„Eden glavnih ciljev novega grafičnega koncepta je bil poenostaviti uporabo prehranskih dopolnil za športnike običajnim ljudem, ki živijo aktivno življenje. Čas in pričakovanja potrošnikov se hitro razvijajo, tuja konkurenca narašča in želimo našim strankam še bolje pokazati, da je slovenska znamka Kompava jamstvo nespremenljive kakovosti. Že z etiketo jim želimo hitreje in pregledneje sporočiti, kako lahko iz njih profitirajo.“
Želmíra Komorechová
direktorica in ustanoviteljica podjetja Kompava.
Tri kategorije in nove barve
Mi v Kompavi smo našo športno linijo vizualno razdelili v tri kategorije izdelkov. Te izražajo preproste besedne izzive, na katere športniki poslušajo.
V okviru kategorije Makaj! so nameščeni izdelki, ki naj bi služili pri pripravi na športni nastop, napolnili telo z energijo in mu zagotovili vse potrebne snovi. Kategorijo Vydrž! sestavljajo izdelki, ki zagotavljajo med športnim nastopom „polnjenje baterij“. Izdelki iz tretje kategorije Obnov! poskrbijo za pravilno obnovo organizma, obremenjenega s kakršnim koli fizičnim naporom. Prepoznavni znak novih etiket je tudi delo z barvnim spektrom, pri čemer vsak izdelek predstavlja drugačen, izrazit barvni odtenek.
Tudi za poslovne partnerje
Naše izdelke ponujamo ne le v okviru lastne spletne trgovine, ampak tudi prek mreže poslovnih partnerjev. Gre predvsem za upravljavce trgovin in spletnih trgovin s športno prehrano ali bio živili, fitnes centre, lekarne, pa tudi individualne prehranske svetovalce in osebne trenerje. Novost v tej zvezi je tudi pridobitev novega močnega partnerja leta 2018 za celoslovensko distribucijo izbranih prehranskih dopolnil, podjetje dm-drogerie markt.
„Našim poslovnim partnerjem ponujamo ne le široko paleto izdelkov, ki vključujejo vsa prehranska dopolnila, ampak tudi svetovanje strokovnjakov za prehrano, šport, krepitev, hujšanje in nenazadnje tudi marketinško podporo. Za partnerje imamo pripravljene tudi brezplačne vzorce za preizkus naših izdelkov. Po dogovoru s partnerjem lahko organiziramo degustacijo izdelkov ali posebne meritve za stranke,“
Ž. Komorechová