Vsebina
O tem, kako je Kompava nastala in kako se je vsako leto premikala naprej z novimi izdelki ali inovacijami, si lahko preberete na naši strani v sekciji O nas.
V današnjem članku, ki smo ga pripravili v čast 19. rojstnega dne, smo se pogovarjali z lastnico Želmíro, ki nam je pokazala nov pogled na svoje podjetje, povedala nam je o spremembah, ki so nastale po prihodu pandemije koronavirusa in tudi o tem, kako motivira svojo ekipo. In na koncu smo za vas vse pripravili nekaj rojstnodnevnih daril, ki vam, verjamemo, bodo pričarala nasmeh na obrazu.
Intervju z lastnico podjetja Kompava Želmíro Komorechovo
Vaše podjetje se je začelo v času, ko so na Slovaškem bili bolj priljubljeni tuji prehranski dodatki. Kaj vas je spodbudilo, da ste začeli poslovati prav na tem področju?
Ker je bila ozaveščenost o dodatkih zelo nizka, je bil to zame izziv, ki je omogočal prostor za realizacijo na tem področju. Od malih nog sem se ukvarjala s športom, imela sem smisel za odgovornost, kreativnost in vztrajnost. Misel nadaljevati v tem segmentu me je močno izpolnjevala in predstava ustvarjanja izdelkov, ki pomagajo športni zmogljivosti, je bila privlačna.
Se spomnite, kaj je bil cilj Kompave pred 19 leti in kako danes gledate na ta cilj?
Moj cilj je bil uveljaviti se na slovaškem trgu, ne odstopiti od svojega namena prinašati kakovost, funkcionalnost in inovacijo izdelkov ter biti enakovreden partner svetovnim podjetjem v podobnem segmentu. Od začetka proizvodnje do današnjega leta se je okolje večkrat spremenilo in mi smo morali naše cilje prilagajati in preoblikovati. Spreminjalo se je znanje, spreminjalo se je vedenje strank, spreminjali so se zakonodajni pogoji. Vse to je ustvarilo veliko sprememb, na katere smo se morali prilagoditi. Cilj se je zdel preprost, vendar če pogledam na celotno obdobje, je bil to zelo težak boj.
Poleg osnovnih in najpomembnejših prehranskih dodatkov za športnike imate v portfelju tudi veliko drugih. Kako pristopate k izbiri in razvoju drugih izdelkov?
V strategiji smo imeli širitev izdelkov v takšni smeri, da pokrijemo vse športne discipline. Poslušali smo trenerje, fizioterapevte, zdravnike in tudi športnike ter skupaj z njimi pripravljali različne vrste izdelkov ne le za povečanje zmogljivosti, ampak predvsem za odpravljanje poškodb in odpravljanje zdravstvenih težav športnikov.
Na kateri izdelek iz vašega portfelja ste najbolj ponosni in zakaj?
Med vrhunske izdelke lahko uvrstimo Hypofit, ionski napitek z izjemno visoko zaščitno antioksidativno sposobnostjo in odlično hidracijo organizma. Bil je prvi izdelek, s katerim smo odprli vrata našim strankam 1. 4. 2002 in še vedno spada med najbolj priljubljene izdelke.
Med odlične izdelke uvrščam Gelo-3 complex, izdelek namenjen zaščiti in prehrani sklepnega aparata. Nikoli mi nihče ni rekel, da ne deluje.
Največja beljakovinska poslastica med veganskimi izdelki je zagotovo Vegan protein. S svojo sestavo je nadčasoven in okusom izjemno okusen.
Izdelek, katerega funkcijo občutite v 30 minutah, se imenuje ThermoFit. Ta povsem naravni izdelek močno podpira aktivnost profesionalnega ali običajnega športnega nastopa. Odličen je tudi v težkih in zahtevnih dneh za obvladovanje težkih situacij.
Doslej ste osvojili več nagrad, postali ste podjetnica leta. Zdaj ste nominirani za Slovenko leta v kategoriji Poslovanje in upravljanje. Kaj vam pomeni ta nominacija?
Nominacija me je izjemno presenetila. Sem srečna za priznanje in nominacijo. Žirija je sestavljena iz resnično uglednih imen slovaškega družbenega in poslovnega življenja in priti med elito žensk je osupljivo. Verjamem, da se bom tudi na ta način lahko zahvalila vsem našim privržencem zdravega življenjskega sloga, ki nas podpirajo že skoraj 20 let.
V 19 letih vodenja podjetja so se pri vas izmenjevala lepa obdobja s tistimi težkimi. Kako vam je uspelo obvladati prav te težje trenutke?
Najlažje je obupati in se ne obremenjevati. Jaz sem imela ob sebi moža in družino, ki je stala ob meni v težkih in lepih trenutkih. Čeprav je imel moj mož povsem drugačen posel, mi je vedno bil in je opora v družini in poslu. V celotnem obstoju podjetja sem bila obdana z odličnimi ljudmi v podjetju, ki so z menoj delili zapletene situacije in so v vsakem primeru stali ob meni.
Cilj do uspeha? Nikoli se ne vdati, obkrožiti se s pozitivnimi in pametnimi ljudmi in verjeti v lastne sposobnosti.
Kaj je po vašem mnenju pomembno, če želite voditi celotno ekipo ljudi in zaposlenih?
Če želite voditi ekipo, morate razumeti vsako delo, ki ga ljudje opravljajo. Izobražujem se na vseh področjih vse življenje. Poskušam razumeti ljudi, poskušam jih motivirati, podpirati njihovo osebnostno rast. Sem stroga, a prijateljska.
Pandemija koronavirusa je prizadela ves svet trdo in nepričakovano. Kako je prizadela Kompavo?
Mi smo se zahvaljujoč segmentu, ki ga imamo, uspeli obdržati kljub zelo oteženi situaciji, ki je nastala zaradi sprememb na področju človeških virov. Zahvaljujoč kriznemu scenariju, fleksibilnosti, kreativnosti trgovcev in pripravljenosti v dobaviteljskih možnostih smo uspeli obvladati situacijo. Izgubili smo 40 % prvotnih strank, preselili trgovino v spletno sfero in izkoristili vse omejitve za izobraževanje delavcev in izboljšanje sistema podjetja.
Kako vam je uspelo na te spremembe reagirati?
Pandemija je povzročila spremembe ne le v poslovnem ali ekonomskem delu, ampak tudi z vidika organizacije dela. Morali smo preorganizirati proizvodnjo, trgovino in marketinške aktivnosti. Delavci iz trgovinskega in marketinškega oddelka so pomagali v proizvodnji, trgovinske aktivnosti smo reševali le iz pisarn. Iz offline okolja smo se preselili v spletno. Kljub težkim pogojem so se delavci izjemno dobro prilagodili na spremenjene pogoje in zahtevno in zapleteno situacijo.
V čem mislite, da je največji problem tega, da podjetja trenutno v velikem obsegu propadajo?
Podjetja se izogibajo odgovornosti, niso dovolj kreativna, prevladujejo negativna razpoloženja, imajo šibke IT tehnologije, ne ustvarjajo kriznih strategij, so na splošno nepripravljena. Morali bi več delati na ustvarjanju življenjsko sposobne organizacije, ki ima timsko kulturo in skupne cilje. Stabilna podjetja bi morala imeti premišljeno, organizirano in odgovorno ravnanje. Prav tako bi v njej morali biti timi, ki so zgrajeni na medsebojnem zaupanju, v timu ni strahu pred konfliktom in ljudje so sposobni odločiti se za akcijski načrt, pri čemer imajo visoko stopnjo odgovornosti. Takšni timi so sposobni sprejeti takojšnje odločitve tudi v najkritičnejših trenutkih. In prav to manjka v podjetjih, ki te situacije ne obvladajo in propadajo.
Akcije in popusti + DARILO ob vsakem naročilu
V celotnem mesecu aprilu boste ob vsakem spletnem naročilu prejeli v paketu strgalno kartico. In zagotavljamo vam, da pod strgalnim poljem si vsak najde posebno znižanje ali drugo ugodnost. Strgati si lahko na primer 15 % popust na celoten naslednji nakup ali brezplačno dostavo!
Za še boljšo energijo in vzdržljivost smo za vas združili K4 Power BCAA in EnergyDrops, ki jih prejmete BREZPLAČNO.
Kakovostno energijsko ploščico 3Energy Bar prejmete samodejno BREZPLAČNO ob katerem koli HypoFitu in EnergoFitu.
ArginNO Drink v okusu jabolko-limeta si do razprodaje zalog kupite v izdaji + 30 % BREZPLAČNO.
In ne pozabili smo niti na tiste, ki želijo izboljšati zmogljivost, energijo ali moč – med aprilom vas čaka priljubljeni Arginín A-AKG v izdaji + 30 kapsul BREZPLAČNO.
Seveda, manjkale ne bodo niti klasične popuste, in to na izdelke:
- FytoEnzyme Complex za odpravljanje težav s prebavo
- Vitamin U za pomiritev želodca in črevesja
- Belly Fyto Detox za brezhibno prebavo in redno iztrebljanje
- Premium Energy kot kakovosten in stabilen vir energije za športnike
- KreaTabs, ki zagotavljajo energijo ne le športnikom, ampak tudi voznikom ali študentom
- K4 Power Gel, ki so hitra pomoč za zagotavljanje energije
- 3Energy Bar, ploščice, ki so primerne kadarkoli kot hiter prigrizek
- JAMI desert za športne otroke
- JAMI drink za zdrav pitni režim vseh otrok