OMEJENA AKCIJA 1 + 1 kolagenih palčk Joint Bar čokolada-banan

Splošni pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

1. KAKO PRAVILNO NAKUPOVATI:

  1. Izberite blago - blago izberete v posameznih kategorijah in sekcijah e-trgovine. Če želite kupiti blago, izberite želeno količino in težo, po potrebi okus, in v podrobnostih izdelka pritisnite ,,Dodaj v košarico" .
  2. Nakupovalna košarica - v košarici jasno vidite vse svoje naročeno blago z ustrezno količino, težo, okusom in ceno za blago (tukaj lahko poljubno spreminjate število kosov, brišete postavke iz košarice, dodajate izdelke v košarico). Če je izbrano blago v redu in želite nadaljevati z naročilom, pojdite na podatke za dostavo s pritiskom na ikono ,,Nadaljuj".
  3. Informacije o vas - izpolnite vse potrebne podatke za obdelavo naročila in njegovo nadaljnjo dostavo, in za nadaljevanje pritisnite ikono ,,Nadaljuj"
  4. Dostava – izberite ustrezen način dostave in za nadaljevanje pritisnite ikono ,,Nadaljuj"
  5. Plačilo – izberite ustrezen način plačila in za nadaljevanje pritisnite ikono ,,Nadaljuj"
  6. Povzetek naročila – preverite prosim vrsto blaga, količino, okus, svoje osebne podatke potrebne za dostavo blaga, način dostave in plačila. Če je vse v redu, potrdite pogoje poslovanja z označitvijo ikone in dokončajte naročilo s pritiskom na ikono ,,Naročilo z obveznostjo plačila“.

Naročilo je sprejeto v 24 urah, o sprejemu naročila boste obveščeni samodejno z e-pošto s Potrditvijo sprejema naročila, kjer je navedena tudi številka naročila, pod katero vaše naročilo evidentiramo. Na vaš vneseni e-poštni naslov vam bodo po potrebi poslane vse nadaljnje informacije glede vašega naročila. S potrditvijo sprejema naročila nastane kupoprodajna pogodba.

Preklic naročila, sprememba posredovanih podatkov - podatke in vsebino naročila je mogoče spremeniti prek e-poštnega naslova objednavky@kompava.sk nemudoma, najpozneje pa v 1 uri od njegovega ustvarjanja in potrditve. 

2. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Varstvo osebnih podatkov

pri prodaji blaga prek e-trgovine podjetja KOMPAVA spol. s r. o.

Informacije po § 15 odst. 1 zakona št. 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov

v besedilu poznejših pravnih predpisov

Spoštovani klienti,

za namen obdelave vašega naročila potrebujemo informacije o vaših osebnih podatkih. Vse osebne podatke obdelujemo v skladu z zakonom št. 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov, pri čemer bodo uporabljeni izključno za obdelavo vašega naročila in našo nadaljnjo komunikacijo z vami.

I. Upravljavec spletne trgovine e-shop Kompava

a) Upravljavec informacijskega sistema je podjetje:

KOMPAVA spol. s r. o.

Trgovsko ime: KOMPAVA spol. s r. o.

Vpis v OR Trenčín, odd. Sro, vl. št. 10030/R

Sedež: Piešťanská 1202/44, 915 01 Nové Mesto nad Váhom

IČO: 36 293 296

DIČ: 2020181724

IČ DDV: SK2020181724 Ing. Želmíra Komorechová, direktorica podjetja, obchod@kompava.sk, 032/77 400 11

(v nadaljevanju „upravljavec“)

b) Ti pogoji poslovanja urejajo medsebojne pravice in obveznosti prodajalca in fizične osebe, ki sklene kupoprodajno pogodbo (naročilo) zunaj svoje poslovne dejavnosti kot potrošnik ali v okviru svoje poslovne dejavnosti (v nadaljevanju: „kupec“) prek spletnega vmesnika, ki se nahaja na spletni strani, dostopni na internetnem naslovu www.kompava.sk. Ti pogoji poslovanja in kupoprodajna pogodba se sklenejo v slovaškem jeziku.

II. Namen obdelave osebnih podatkov

a) Upravljavec obdeluje osebne podatke za namen:

  • sklenitve kupoprodajne pogodbe s kupcem prek spletne trgovine www.kompava.sk ali na drug ustrezen način in izpolnitve obveznosti iz te pogodbe,
  • vodenja programa zvestobe (Lyoness) za stranke,
  • izvajanja marketinških aktivnosti.

b) Upravljavec obdeluje osebne podatke kupcev predvsem za naslednji namen:

  • naročanje blaga prek spletne trgovine www.kompava.sk potrditev naročila,
  • sklenitev kupoprodajne pogodbe, (plačilo blaga in njegova dostava)
  • izdaja davčnega dokumenta za plačilo kupnine za naročeno blago v skladu z zakonom št. 222/2004 Z. z. o davku na dodano vrednost v besedilu poznejših predpisov,
  • dostava naročenega blaga na kraj, ki ga določi kupec, in njegova izročitev pooblaščeni osebi,
  • evidenca kupcev za administrativne namene,
  • evidenca naročil za reševanje morebitnih reklamacij,
  • nagrajevanje zvestobe strank,
  • marketinške aktivnosti,
  • obveščanje o akcijah, novostih in popustih.

III. Seznam obdelovanih osebnih podatkov

a) Upravljavec obdeluje osebne podatke zadevnih oseb v obsegu, določenem v ustreznih pravnih predpisih, v pogodbah in drugih dokumentih upravljavca v obsegu, v katerem bodo ti osebni podatki posredovani upravljavcu na dokumentih, listinah in obvestilih, po potrebi v telefonskih pogovorih ali elektronski komunikaciji med upravljavcem in kupcem.

b) Upravljavec obdeluje predvsem naslednje osebne podatke zadevnih oseb:

  • naziv
  • ime in priimek
  • prebivališče (naslov vključno z regijo, državo)
  • kontaktni podatki (tel. št., e-pošta)
  • podatki o naročilih
  • bančni podatki

c) V primeru, da upravljavec obdeluje tudi druge osebne podatke zadevnih oseb, kot so navedeni v čl. 3 odst. a) teh pogojev obdelave osebnih podatkov, jih obdeluje v obsegu, potrebnem za izpolnitev obveznosti iz kupoprodajne pogodbe.

IV. Prostovoljnost posredovanja osebnih podatkov

a) Upravljavec pridobiva osebne podatke od kupcev v obsegu, potrebnem za izpolnitev obveznosti iz kupoprodajne pogodbe, sklenjene med upravljavcem in kupcem, katere predmet je dostava naročenega blaga za dogovorjeno kupnino v skladu z zakonom št. 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov brez soglasja zadevne osebe.

b) Kupec posreduje te osebne podatke upravljavcu prostovoljno za namen izpolnitve njegovih obveznosti iz kupoprodajne pogodbe in nadaljnje komunikacije z njim.

c) Kupec se zaveda, da bodo njegovi osebni podatki dostopni ali posredovani tretji osebi (npr. prevozniku, marketinškemu podjetju) za namen izpolnitve njegovih obveznosti iz kupoprodajne pogodbe.

d) Upravljavec obdeluje osebne podatke zadevne osebe le za čas, ki je potreben za izpolnitev svojih obveznosti iz pogodbe in iz splošno zavezujočih pravnih predpisov.

e) Upravljavec obdeluje osebne podatke zadevnih oseb za namene programa zvestobe in za marketinške namene s soglasjem zadevne osebe v skladu z zakonom  št.18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov. Zadevna oseba izrazi svoje soglasje z obdelavo osebnih podatkov pri naročilu blaga prek spletne trgovine www.kompava.sk ali na drug ustrezen način ali pri zahtevi za izdajo kartice stranke. Zadevna oseba daje soglasje z obdelavo osebnih podatkov za nedoločen čas. To soglasje lahko kadar koli prekliče v pisni obliki. Soglasje preneha veljati v roku 1 meseca od prejema preklica soglasja s strani kupca prodajalcu in podatki bodo nato izbrisani.

V. Posredovanje in dostopnost osebnih podatkov

a) Upravljavec spletne trgovine posreduje osebne podatke o kupcih, pridobljene prek spletne trgovine www.kompava.sk tretji osebi le v nujnem obsegu za namen izpolnitve njegovih obveznosti iz kupoprodajne pogodbe. V skladu z navedenim upravljavec posreduje osebne podatke o kupcih v obsegu ime, priimek, naslov za dostavo, telefonska številka, in po potrebi tudi skupno ceno naročila tretji osebi, ki zagotavlja dostavo naročila kupcu.

b) Upravljavec je upravičen posredovati osebne podatke, obdelane s soglasjem zadevne osebe za namene marketinga in programa zvestobe tretji osebi v interesu izboljšanja kakovosti ponujenega blaga in storitev ter povečanja zadovoljstva strank.

c) Upravljavec je upravičen posredovati osebne podatke zadevnih oseb posredniku v skladu z zakonom št. 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov

d) Upravljavec ne omogoča dostopa do osebnih podatkov nobeni tretji osebi, razen v primerih, ko je to nujno za izpolnitev obveznosti iz kupoprodajne pogodbe.

VI. Objava osebnih podatkov

Upravljavec ne objavlja osebnih podatkov o kupcih.

VII. Obvestilo o pravicah zadevne osebe

a) Zadevna oseba je upravičena na podlagi pisne zahteve zahtevati od upravljavca:

1) potrditev, ali so ali niso osebni podatki o njej obdelovani,

2) v splošno razumljivi obliki informacije o obdelavi osebnih podatkov v informacijskem sistemu v obsegu po zakonu št. 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov pri izdaji odločbe je zadevna oseba upravičena seznaniti se s postopkom obdelave in ocenjevanja operacij,

3) v splošno razumljivi obliki natančne informacije o viru, iz katerega je pridobil njene osebne podatke za obdelavo,

4) v splošno razumljivi obliki seznam njenih osebnih podatkov, ki so predmet obdelave,

5) popravek ali uničenje njenih nepravilnih, nepopolnih ali neaktualnih osebnih podatkov, ki so predmet obdelave,

6) uničenje njenih osebnih podatkov, katerih namen obdelave se je končal; če so predmet obdelave uradni dokumenti, ki vsebujejo osebne podatke (potrdila, certifikati ipd.), lahko zahteva njihovo vrnitev,

7) uničenje njenih osebnih podatkov, ki so predmet obdelave, če je prišlo do kršitve zakona,

8) blokiranje njenih osebnih podatkov zaradi preklica soglasja pred potekom časa njegove veljavnosti, če upravljavec obdeluje osebne podatke na podlagi soglasja zadevne osebe

b) Pravico zadevne osebe po odstavku 1 točka e) in f) cit. zakona je mogoče omejiti le, če takšna omejitev izhaja iz posebnega zakona ali bi bila z njeno uveljavitvijo kršena zaščita zadevne osebe ali bi bile kršene pravice in svoboščine drugih oseb.

c) Zadevna oseba na podlagi pisne zahteve ima pravico pri upravljavcu ugovarjati proti

1) obdelavi njenih osebnih podatkov, za katere predvideva, da so ali bodo obdelovani za namene neposrednega marketinga brez njenega soglasja, in zahtevati njihovo uničenje,

2) uporabi osebnih podatkov, navedenih v zakonu 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov za namene neposrednega marketinga v poštnem prometu, ali

3) posredovanju osebnih podatkov, navedenih v zakonu 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov za namene neposrednega marketinga.

d) Zadevna oseba na podlagi pisne zahteve ali osebno, če zadeva ne prenese odlašanja, ima pravico pri upravljavcu kadar koli ugovarjati proti obdelavi osebnih podatkov v primerih po zakonu 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov z izrekanjem upravičenih razlogov ali predložitvijo dokazov o neupravičenem poseganju v njene pravice in pravno zaščitene interese, ki so ali bi lahko bili v konkretnem primeru takšno obdelavo osebnih podatkov poškodovani; če temu ne nasprotujejo zakonski razlogi in se izkaže, da je ugovor zadevne osebe upravičen, je upravljavec dolžan osebne podatke, katerih obdelavo je zadevna oseba ugovarjala, brez nepotrebnega odlašanja blokirati in uničiti takoj, ko to okoliščine dovoljujejo.

e) Zadevna oseba na podlagi pisne zahteve ali osebno, če zadeva ne prenese odlašanja, ima pravico pri upravljavcu kadar koli ugovarjati in se ne podrediti odločitvi upravljavca, ki bi imela za njo pravne učinke ali pomemben vpliv, če se takšna odločitev izda izključno na podlagi dejanj avtomatizirane obdelave njenih osebnih podatkov. Zadevna oseba ima pravico zahtevati od upravljavca pregled izdane odločitve z metodo, ki se razlikuje od avtomatizirane oblike obdelave, pri čemer je upravljavec dolžan zahtevi zadevne osebe ugoditi, in sicer tako, da bo odločilno vlogo pri pregledu odločitve imela pooblaščena oseba; o načinu pregleda in rezultatu ugotovitve upravljavec obvesti zadevno osebo v roku po zakonu 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov Zadevna oseba nima te pravice le v primeru, če to določa poseben zakon, v katerem so urejeni ukrepi za zagotovitev upravičenih interesov zadevne osebe, ali če je v okviru predpogodbenih razmerij ali med obstojem pogodbenih razmerij upravljavec izdal odločitev, s katero je ugodil zahtevi zadevne osebe, ali če je upravljavec na podlagi pogodbe sprejel druge ustrezne ukrepe za zagotovitev upravičenih interesov zadevne osebe.

f) Če zadevna oseba uveljavlja svojo pravico:

1) pisno in iz vsebine njene zahteve izhaja, da uveljavlja svojo pravico, se zahteva šteje za vloženo po tem zakonu; zahtevo, vloženo po elektronski pošti ali faksu, zadevna oseba dostavi pisno najpozneje v treh dneh od dneva njenega pošiljanja,

2) osebno ustno v zapisnik, iz katerega mora biti razvidno, kdo je pravico uveljavil, kaj zahteva in kdaj ter kdo je zapisnik sestavil, njegov podpis in podpis zadevne osebe; kopijo zapisnika je upravljavec dolžan izročiti zadevni osebi,

3) pri posredniku po točki a) ali točki b), je ta dolžan to zahtevo ali zapisnik izročiti upravljavcu brez nepotrebnega odlašanja.

g) Zadevna oseba v primeru suma, da se njeni osebni podatki obdelujejo neupravičeno, lahko vloži pri uradu predlog za začetek postopka za varstvo osebnih podatkov.

h) Če zadevna oseba nima sposobnosti za pravne posle v celoti, lahko njene pravice uveljavlja zakoniti zastopnik.

i) Če zadevna oseba ne živi, lahko njene pravice, ki jih je imela po tem zakonu, uveljavlja bližnja oseba.

j) Zadevna oseba je dolžna navesti le resnične osebne podatke. Za neresničnost osebnih podatkov odgovarja v smislu zakona 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov tisti, ki jih je v informacijski sistem posredoval.

VIII. Odgovornost upravljavca

a) Upravljavec ne odgovarja za zlorabo osebnih podatkov s strani tretje osebe, ki je do teh osebnih podatkov prišla brez dovoljenja.

b) Odgovornost upravljavca za kršitev posameznih določb zakona 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov se ureja po določbah tega zakona.

Priloga:

Soglasje za obdelavo osebnih podatkov – prijava v program zvestobe

S tem dajem soglasje po zakonu št. 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov za obdelavo mojih osebnih podatkov, navedenih v prijavi v program zvestobe podjetja KOMPAVA spol. s r. o., s sedežem Piešťanská 1202/44 Nové Mesto nad Váhom, IČO: 36 293 296 za marketinške namene in vodenje programa zvestobe. Prav tako soglašam, da se moji osebni podatki posredujejo tretjim stranem za namene marketinga.

Izjavljam, da sem bil/a v skladu z zakonom 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov obveščen/a o pogojih obdelave osebnih podatkov s strani upravljavca, ki so objavljeni na spletni strani www.kompava.sk

Soglasje za obdelavo osebnih podatkov – e trgovina

S tem dajem soglasje po zakonu št. 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov za obdelavo mojih osebnih podatkov s strani podjetja KOMPAVA spol. s r. o., s sedežem Piešťanská 1202/44, IČO: 36 293 296 za marketinške namene. Prav tako soglašam, da se moji osebni podatki posredujejo tretjim stranem.

Izjavljam, da sem bil/a v skladu z zakonom 18/2018 Z. z. o varstvu osebnih podatkov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov obveščen/a o pogojih obdelave osebnih podatkov s strani upravljavca.

3. PLAČILO

- Po povzetju - plačilo se izvede ob prevzemu blaga od kurirja. Provizija za plačilo v gotovini je 2,5 EUR.

- CardPay - po ustvarjanju naročila ste preusmerjeni neposredno na varno stran podjetja, ki zagotavlja varna plačila s kartico CardPay, kjer se prijavite in potrdite svoje plačilo.

Vse cene v e-trgovini www.Kompava.sk so pogodbeno določene, končne in navedene z DDV. Pridržujemo si pravico pri dostavi v tujino plačilo z nakazilom vnaprej. Vse akcije veljajo do razprodaje zalog, razen če pri določenem izdelku ni navedeno drugače, oziroma so časovno omejene.

Kupec je dolžan prodajalcu plačati kupnino vključno s stroški dostave blaga v gotovini, oz. s plačilno kartico ob osebnem prevzemu blaga, po povzetju na kraju dostave blaga ali z brezgotovinskim nakazilom na račun prodajalca, naveden v potrditvi naročila ali na spletni strani prodajalca v času pred prevzemom blaga.

4. POGOJI DOSTAVE

4.1. Dobavni rok je do 2 delovnih dni od dneva naročila, v primeru, da je blago naročeno do 12:00 ure, je blago dostavljeno naslednji delovni dan, če je blago naročeno kasneje, je dobavni rok 72 delovnih ur. V primeru, da naročila ne bo mogoče izpolniti ali nekatero blago ne bo na zalogi, vas bomo o tem obvestili telefonsko ali po e-pošti. Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila ali njegovega dela v naslednjih primerih: blago se ne proizvaja več ali se ne dobavlja več ali se je cena blaga bistveno spremenila ali je dolgoročno naročeni izdelek nedostopen. V primeru, da pride do te situacije, bo prodajalec kontaktiral kupca za dogovor o nadaljnjem postopku. Prodajalec ima pravico preklicati naročilo, če zaradi razprodaje zalog ali nedostopnosti blaga tudi ob največjem prizadevanju, ki ga je mogoče od njega razumno zahtevati, ni sposoben dostaviti kupcu v času, navedenem v pogojih poslovanja ali po ceni, ki je navedena v e-trgovini, razen če se s kupcem ne dogovori o nadomestnem izpolnjevanju. O preklicu naročila bo kupec obveščen telefonsko ali po e-pošti. V primeru plačanega naročila ali njegovega dela bodo finančna sredstva nakazana v 14 dneh na bančni račun, ki ga določi kupec, razen če se s prodajalcem ne dogovori drugače. Kurirska služba bo dostavila blago do prvih zaklenljivih vrat!

4.2. Prevoz - naročeno blago vam bomo poslali prek kurirske službe UPS (Slovaška republika), PPL (Češka republika), Slovaška pošta (povsod) in Zásielkovňa. Kurirska služba vas bo o dostavi vnaprej telefonsko kontaktirala. Časa dostave ni mogoče določiti v naročilu, je mogoče dogovoriti se s prevoznikom. Dostava pošiljke se izvaja v času od 8:00 - 18:00 v dneh ponedeljek - petek (razen dni delovnega počitka), kurirska služba vam bo dostavila blago v 24 urah od prevzema blaga do končnega potrošnika. Za to storitev bo k skupni ceni pošiljke dodano poštnina 5 EUR pri dostavi prek SPS, Pri naročilu blaga nad 70 EUR poštnine ne zaračunavamo (velja pri dostavi v SR). V primeru večjih paketov se lahko cena prevoza poveča, o tej spremembi vas bomo vnaprej obvestili. Cena prevoza v tujino je najmanj 25,00 EUR, cena se lahko spremeni glede na težo paketov, v vsakem primeru stranko vnaprej obvestimo o končni ceni prevoza. Pridržujemo si pravico do plačila vnaprej na račun pri dostavi v tujino.

4.3. Pogoji prevoza:

- plačilo po povzetju poteka v gotovini kurirju, kurir vam izda potrdilo o plačilu

- v primeru, da vas ne najdejo, vas bo kontaktirala kurirska služba in dogovorila nov termin dostave

4.4. Postopek pri prevzemu pošiljke:

Preverite, ali embalaža izdelka ni poškodovana ali odprta. Če bo embalaža kazala znake poškodb (npr. bo raztrgana, razlepljena ipd.), blaga ne prevzemite ali prevzemite z zadržkom. V primeru, da vam pride blago poškodovano ali nepopolno, ste dolžni to nemudoma sporočiti našemu reklamacijskemu oddelku telefonsko (032 / 77 40 051). V primeru, da bo embalaža v redu, blago plačajte in prevzemite. Opozarjamo, da po pogojih prevoznika blaga ne morete pred plačilom in prevzemom odpreti in preveriti. Če po odprtju ugotovite poškodbo izdelka, nemudoma kontaktirajte reklamacije podjetja Kompava. Pri kasnejšem obvestilu vaša reklamacija morda ne bo pozitivno rešena.

5. DOSTAVA DAVČNEGA IN GARANCIJSKEGA LISTA

Davčni dokument je poslan neposredno s pošiljko. Davčni dokument služi kot garancijski list, če vsebuje ime in priimek, naziv ali trgovsko podjetje kupca, njegovo identifikacijsko številko, sedež, če gre za pravno osebo, ali prebivališče, če gre za fizično osebo.

6. ODSTOP OD POGODBE - VRAČILO BLAGA Velja pri nakupu na spletu prek e-trgovine

6.1. Kupec je upravičen odstopiti od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razloga v skladu z ust. § 7 in nasl. Zakona št. 102/2014 Z.z. o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo (v nadaljevanju „Zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo“) v roku 14 dni od prevzema blaga, oz. od dneva sklenitve pogodbe o zagotavljanju storitve ali pogodbe o zagotavljanju elektronske vsebine, ki ni dostavljena na materialnem nosilcu, če je prodajalec pravočasno in pravilno izpolnil informacijske obveznosti po ust. § 3 Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo.

6.2. Kupec ima pravico v tem roku po prevzemu blaga odpreti in preizkusiti na podoben način, kot je običajno pri nakupu v klasični „fizični“ trgovini, in sicer v obsegu, potrebnem za ugotovitev narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga. Kupec odgovarja le za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je nastalo zaradi ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotovitev lastnosti in funkcionalnosti blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če prodajalec ni izpolnil informacijske obveznosti o pravici potrošnika do odstopa od pogodbe po § 3 odst. 1 točka h) Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo.

6.3. Kupec uveljavlja svojo pravico do odstopa od pogodbe izključno pisno, in sicer prek priporočene pošte, poslane na naslov Kompava s.r.o., Piešťanská 1202/44, 915 01 Nové Mesto nad Váhom, e-pošte na naslovu obchod@kompava.sk ali na drug način, ki ne vzbuja dvomov, da je prišlo do odstopa od pogodbe.

6.4. Če kupec brez predhodnega pisnega odstopa od pogodbe ne prevzame blaga na kraju, ki ga določi kupec, in/ali v časovnem obsegu, ki ga kurir s kupcem vnaprej dogovori, ima prodajalec pravico do uveljavljanja odškodnine za nastalo škodo v višini dejanskih stroškov za poskus neuspešne dostave naročila. Ker se v primeru odstopa pogodba od začetka razveljavi, si pogodbeni stranki vrneta ali nadomestita vse medsebojno prejete izpolnitve.

6.5. Blago zato prosimo, če je mogoče, pošljite nazaj:

- neodprto embalažo (v primeru prehranskih dopolnil)
- nepoškodovano
- popolno (vključno z navodilom za uporabo in podobno)
- skupaj z dokazilom o nakupu
- če je mogoče, tudi z originalno embalažo

Priporočamo vam, da blago zavarujete. Pošiljk po povzetju ne sprejemamo. Kupnino za blago vam bomo vrnili z nakazilom na vaš določen bančni račun (razen če se dogovorimo drugače), in sicer najpozneje v 14 dneh v skladu z ustreznimi določbami zakona. V primeru, da kupec odstopi od pogodbe in dostavi prodajalcu blago z zmanjšano vrednostjo, ki je uporabljeno, poškodovano ali nepopolno, bo kupec prodajalcu povrnil stroške, ki so nastali v zvezi s popravilom blaga in njegovim vračanjem v prvotno stanje.

6.6. V skladu z ust. § 7 odst. 6 Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo kupec ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet so:

- prodaja blaga, izdelanega po posebnih zahtevah potrošnika, blaga, izdelanega po meri ali blaga, namenjenega posebej za enega potrošnika,

- prodaja blaga, zaprtega v zaščitni embalaži, ki ga ni primerno vrniti zaradi varovanja zdravja ali iz higienskih razlogov in katerega zaščitna embalaža je bila po dostavi poškodovana,

- prodaja zvočnih posnetkov, slikovnih posnetkov, zvočno-slikovnih posnetkov, knjig ali računalniške programske opreme, prodane v zaščitni embalaži, če je potrošnik to embalažo odprl,

- zagotavljanje elektronske vsebine drugače kot na materialnem nosilcu, če se je njeno zagotavljanje začelo z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil pravilno poučen o tem, da z izražanjem tega soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

- prodaja blaga, ki je bilo v času po sklenitvi pogodbe in prevzemu blaga od prodajalca kupcu sestavljeno, zloženo ali uporabljeno na način, da njegovo ponovno vračanje v prvotno stanje s strani prodajalca ni mogoče brez večjega truda in povečanih stroškov, npr. sestavljeno ali zloženo pohištvo ipd.

7. REKLAMACIJA IN GARANCIJA

7.1 Garancijski rok blaga začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca. V primeru športne prehrane ali prehranskih dopolnil je rok trajanja natisnjen na embalaži. Morebitno reklamacijo bomo z vami uredili z individualnim dogovorom v vašo zadovoljstvo v skladu z veljavno pravno ureditvijo. Kupec je dolžan blago po njegovem prevzemu pregledati, da bi ugotovil morebitne napake. Če bodo takšne poškodbe ugotovljene, je kupec dolžan to dejstvo nemudoma sporočiti prodajalcu. Za napake, ki jih povzroči prevoznik, ne odgovarjamo. Sedež podjetja služi tudi kot glavni in edini servisni in reklamcijski center. Prodajalec bo reklamacijo rešil takoj, v zapletenih primerih v 3 delovnih dneh. V utemeljenih primerih, zlasti če je potrebno zapleteno tehnično ocenjevanje stanja izdelka, najpozneje v 30 dneh od dneva uveljavitve reklamacije. Po preteku tega roka ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe ali ima pravico do zamenjave izdelka za nov izdelek. Osnovni pogoj za sprejem in reševanje reklamacije je predložitev dokazila o pridobitvi reklamiranega blaga.

7.2. Na izdelke športne prehrane in prehranskih dopolnil velja garancijska doba 12 ali 24 mesecev, odvisno od vrste blaga, rok trajanja pa imajo vsaj 4 mesece pred datumom uporabe, v primeru krajšega roka trajanja kontaktiramo stranko telefonsko ali po e-pošti in pošiljko pošljemo šele po njenem soglasju. Na ostalo blago velja garancijska doba 24 mesecev. Na ostale izdelke in njihove komponente velja garancijska doba 24 mesecev.

7.3. Garancija ne velja za napake, ki so nastale zaradi:

  • nepravilne in neprimerne uporabe izdelka, mehanskih poškodb
  • nepravilnega skladiščenja, neodvrnljivega dogodka, naravne nesreče
  • nepravilnih posegov, nepravilnega ravnanja in neprimerne namestitve
  • neprimernega ali nepravilnega odmerjanja

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene, takšne spremembe pa ne morejo retroaktivno vplivati na že sprejeta naročila. Stranka naroča blago po cenah, navedenih na tem strežniku v trenutku dokončne potrditve naročila. Za preverjanje bo stranka v 24 urah prejela potrditveni e-poštni naslov. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki nastanejo pri tisku poslovnih in tehničnih dokumentov. Blago, kupljeno prek spletne trgovine, morate reklamirati neposredno v spletni trgovini.

7.4. Prodajalec je dolžan rešiti reklamacijo in zaključiti reklamcijski postopek na enega od naslednjih načinov:

  • z izročitvijo popravljenega blaga
  • z zamenjavo blaga
  • z vračilom kupnine za blago
  • z izplačilom primernega popusta od cene blaga
  • z utemeljenim zavrnitvijo reklamacije blaga

8. REKLAMACIJSKI POSTOPEK (odgovornost za napake, garancija, reklamacije)

8.1. Če gre za napako blaga, ki jo je mogoče odpraviti, ima kupec pravico, da se brezplačno, pravočasno in pravilno odpravi. Prodajalec je dolžan napako brez nepotrebnega odlašanja odpraviti.

8.2. Kupec lahko namesto odprave napake zahteva zamenjavo blaga, ali če se napaka nanaša le na del blaga, zamenjavo dela, če s tem prodajalcu ne nastanejo nesorazmerni stroški glede na ceno blaga ali resnost napake.

8.3. Prodajalec lahko vedno namesto odprave napake zamenja pokvarjeno blago za brezhibno, če to kupcu ne povzroči resnih težav.

8.4. Če gre za napako blaga, ki je ni mogoče odpraviti in ki preprečuje, da bi se blago lahko pravilno uporabljalo kot stvar brez napake, ima kupec pravico do zamenjave blaga ali pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe. Iste pravice pripadajo kupcu, če gre sicer za odpravljive napake, vendar kupec zaradi ponovnega pojavljanja napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak blaga ne more pravilno uporabljati.

8.5. Če gre za druge neodpravljive napake, ima kupec pravico do primernega popusta od cene blaga.

8.6. Prodajalec je kupca poučil o njegovih pravicah, ki izhajajo iz ust. § 622 Civilnega zakonika (točke 8.1. do 8.3. teh poslovnih in reklamacijskih pogojev) in pravicah, ki izhajajo iz ust. §623 Civilnega zakonika (točke 8.4. do 8.5. teh poslovnih in reklamacijskih pogojev) tako, da je te poslovne in reklamacijske pogoje objavil na ustrezni podstrani spletne trgovine prodajalca in kupec je imel možnost jih prebrati v času pred pošiljanjem naročila.

8.7. Prodajalec odgovarja za napake blaga v smislu veljavnih predpisov SR in kupec je dolžan reklamacijo uveljaviti pri prodajalcu ali pri določeni osebi. Informacije o določenih osebah in servisnih mestih za garancijski in pogarancijski servis so navedene na zadnji strani garancijskega lista ali jih prodajalec kupcu posreduje na zahtevo telefonsko ali prek e-pošte.

8.8. Za reševanje reklamacij velja veljavni reklamcijski postopek prodajalca, torej čl. 8 teh poslovnih in reklamacijskih pogojev. Kupec je bil pravilno seznanjen z reklamacijskim postopkom in obveščen o pogojih in načinu reklamacije blaga, vključno s podatki o tem, kje je mogoče reklamacijo uveljaviti, in o izvajanju garancijskih popravil v skladu z ust. § 18 odst. 1 zakona št. 250/2007 Z . z. o varstvu potrošnikov in o spremembi zakona Slovaškega narodnega sveta št. 372/1990 Zb. o prekrških v besedilu poznejših predpisov (v nadaljevanju "Zakon") v času pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe tako, da je te poslovne in reklamacijske pogoje objavil na ustrezni podstrani spletne trgovine prodajalca in kupec je imel možnost jih prebrati v času pred pošiljanjem naročila.

8.9. Reklamacijski postopek velja za blago, kupljeno s strani kupca od prodajalca v obliki spletne trgovine na spletni strani spletne trgovine prodajalca.

8.10. Kupec ima pravico uveljaviti pri prodajalcu odgovornost za napako blaga, ki se nanaša le na blago, ki ima napake, za katere odgovarja proizvajalec, dobavitelj ali prodajalec, zanj velja garancija in je bilo kupljeno pri prodajalcu.

8.11. Če blago kaže napake, ima kupec pravico uveljaviti reklamacijo v poslovalnici prodajalca v skladu z ust. § 18 odst. 2 Zakona tako, da dostavi blago v poslovalnico prodajalca in dostavi prodajalcu izjavo volje kupca, da uveljavlja svojo pravico po točkah 8.1. do 8.5. teh poslovnih in reklamacijskih pogojev (v nadaljevanju „Obvestilo o uveljavitvi reklamacije“) npr. v obliki izpolnjenega obrazca za uveljavitev reklamacije, ki je objavljen na ustrezni podstrani spletne trgovine prodajalca. Prodajalec priporoča blago pri pošiljanju na reklamacijo zavarovati. Pošiljk po povzetju prodajalec ne sprejema. Kupec je dolžan v Obvestilu o uveljavitvi reklamacije resnično navesti vse zahtevane informacije, zlasti natančno označiti vrsto in obseg napake blaga; kupec hkrati navede, katere izmed svojih pravic, ki izhajajo iz ust. § 622 in 633 Civilnega zakonika uveljavlja. Kupec ima pravico uveljaviti reklamacijo tudi pri osebi, pooblaščeni s strani proizvajalca blaga za izvajanje garancijskih popravil (v nadaljevanju „določena oseba“). Seznam določenih oseb je naveden v garancijskem listu ali ga kupcu na zahtevo pošlje prodajalec.

8.12. Reklamacijski postopek, ki se nanaša na blago, ki ga je mogoče dostaviti prodajalcu, se začne z dnem, ko so kumulativno izpolnjeni vsi naslednji pogoji:

a) dostava Obvestila o uveljavitvi reklamacije prodajalcu,

b) dostava reklamiranega blaga od kupca prodajalcu ali določeni osebi

c) dostava dostopnih kod, gesel ipd. k reklamiranemu blagu prodajalcu, če so ti podatki nujni za pravilno reševanje reklamacije;

8.13. Če je predmet reklamacije blago, ki ga ni mogoče objektivno dostaviti prodajalcu ali ki je trdno vgrajeno, je kupec poleg izpolnitve pogojev po točkah 8.12 točka a) in c) teh reklamacijskih in poslovnih pogojev dolžan zagotoviti vso potrebno sodelovanje za izvedbo pregleda reklamiranega blaga s strani prodajalca ali tretje osebe, ki jo določi prodajalec. Reklamacijski postopek, ki se nanaša na blago, ki ga ni mogoče objektivno dostaviti prodajalcu ali ki je trdno vgrajeno, se začne z dnem, ko je bil opravljen pregled blaga po prvi povedi. Če pa prodajalec ali tretja oseba, ki jo določi, kljub zagotovljenemu potrebnemu sodelovanju s strani kupca ne zagotovi izvedbe pregleda v razumnem roku, najpozneje pa v 10 dneh od dostave Obvestila o uveljavitvi reklamacije prodajalcu, se reklamacijski postopek začne z dnem dostave Obvestila o uveljavitvi reklamacije prodajalcu.

8.14. Prodajalec ali določena oseba izda kupcu potrdilo o uveljavitvi reklamacije blaga v ustrezni obliki, ki jo izbere prodajalec, npr. v obliki e-pošte ali v pisni obliki, v katerem je dolžan natančno označiti reklamirane napake blaga in še enkrat poučiti potrošnika o njegovih pravicah, ki izhajajo iz točke 8.1. do 8.3. teh poslovnih in reklamacijskih pogojev (ust. § 622 Civilnega zakonika) in pravicah, ki izhajajo iz točke 8.4. do 8.5. teh poslovnih in reklamacijskih pogojev (ust. § 623 Civilnega zakonika). Če je reklamacija uveljavljena prek sredstev daljinske komunikacije, je prodajalec dolžan potrdilo o uveljavitvi reklamacije dostaviti kupcu takoj; če potrdila ni mogoče dostaviti takoj, ga je treba dostaviti brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa skupaj z dokumentom o reševanju reklamacije; potrdila o uveljavitvi reklamacije ni treba dostaviti, če ima kupec možnost dokazati uveljavitev reklamacije na drug način.

8.15. Kupec je upravičen odločiti se, katere izmed svojih pravic v smislu ust. § 622 in ust. § 623 Civilnega zakonika uveljavlja in hkrati je dolžan brez odlašanja informacijo o svoji odločitvi dostaviti prodajalcu. Na podlagi odločitve kupca, katere izmed svojih pravic v smislu ust. § 622 in ust. §623 Civilnega zakonika uveljavlja, je prodajalec ali določena oseba dolžna določiti način reševanja reklamacije po ust. § 2 točka m) Zakona takoj, v zapletenih primerih v 3 dneh od začetka reklamacijskega postopka, v utemeljenih primerih, zlasti če je potrebno zapleteno tehnično ocenjevanje stanja blaga, najpozneje v 30 dneh od dneva začetka reklamacijskega postopka. Po določitvi načina reševanja reklamacije prodajalec ali določena oseba reklamacijo reši takoj, v utemeljenih primerih je mogoče reklamacijo rešiti tudi kasneje. Reševanje reklamacije pa ne sme trajati dlje kot 30 dni od dneva uveljavitve reklamacije. Po neuspelem preteku roka za reševanje reklamacije ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe ali ima pravico do zamenjave blaga za novo blago.

8.16. Če je kupec uveljavil reklamacijo blaga v prvih 12 mesecih od sklenitve kupoprodajne pogodbe, lahko prodajalec reši reklamacijo z zavrnitvijo le na podlagi mnenja izvedenca ali stališča, ki ga izda pooblaščena, notificirana ali akreditirana oseba ali stališča določene osebe (v nadaljevanju “strokovna ocena blaga“). Ne glede na rezultat strokovne ocene prodajalec od kupca ne more zahtevati povračila stroškov za strokovno oceno blaga ali drugih stroškov, povezanih s strokovno oceno blaga.

8.17. Če je kupec uveljavil reklamacijo izdelka po 12 mesecih od sklenitve kupoprodajne pogodbe in jo je prodajalec zavrnil, je oseba, ki je rešila reklamacijo, dolžna v dokumentu o reševanju reklamacije navesti, komu lahko kupec pošlje blago na strokovno oceno. Če kupec pošlje blago na strokovno oceno določeni osebi, navedeni v dokumentu o reševanju reklamacije, stroške strokovne ocene blaga, kot tudi vse druge s tem povezane smiselno nastale stroške nosi prodajalec ne glede na rezultat strokovne ocene. Če kupec s strokovno oceno dokaže odgovornost prodajalca za reklamirano napako blaga, lahko reklamacijo uveljavi znova; med izvajanjem strokovne ocene blaga garancijska doba ne teče. Prodajalec je dolžan kupcu povrniti v 14 dneh od dneva znova uveljavljene reklamacije vse stroške, nastale za strokovno oceno blaga, kot tudi vse s tem povezane smiselno nastale stroške. Znova uveljavljene reklamacije ni mogoče zavrniti.

8.18. Kupec nima pravice uveljavljati pravice odgovornosti za napake, o katerih je bil prodajalec ob sklenitvi pogodbe opozorjen, ali o katerih je glede na okoliščine, v katerih je bila kupoprodajna pogodba sklenjena, moral vedeti.

8.19. Prodajalec si pridržuje pravico zamenjati pokvarjeno blago za drugo brezhibno blago z enakimi ali boljšimi tehničnimi parametri, če to kupcu ne povzroči resnih težav.

8. 20. Prodajalec ne odgovarja za napake blaga:

a) če gre za očitno napako, ki jo je kupec lahko ugotovil s pregledom pošiljke ob dostavi blaga in je ni sporočil predstavniku prodajalca v skladu s točko 8.8. teh reklamacijskih in poslovnih pogojev,

b) če kupec ni uveljavil svoje pravice, ki se nanaša na odgovornost prodajalca za napako blaga do konca garancijske dobe blaga,

c) če je napaka blaga mehanska poškodba blaga, ki jo je povzročil kupec,

d) če je napaka blaga nastala zaradi uporabe blaga v pogojih, ki po svoji intenzivnosti, vlažnosti, kemičnih in mehanskih vplivih ne ustrezajo naravnemu okolju blaga,

e) če je napaka blaga nastala zaradi neustreznega ravnanja, obratovanja ali zanemarjanja skrbi za blago,

f) če je napaka blaga nastala zaradi poškodbe blaga zaradi prekomerne obremenitve ali uporabe v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji ali splošnimi načeli običajne uporabe blaga,

g) če je napaka blaga nastala zaradi poškodbe blaga zaradi neodvrnljivih in/nepredvidljivih dogodkov,

h) če je napaka blaga nastala zaradi poškodbe blaga zaradi naključne pokvarjenosti in naključnega poslabšanja,

i) če je napaka blaga nastala zaradi neustreznega posega, poškodbe z vodo, ognjem, statično ali atmosfersko elektriko ali drugim posegom višje sile,

j) če je napaka blaga nastala zaradi posega v blago s strani nepooblaščene osebe.

6.21. Prodajalec je dolžan rešiti reklamacijo in zaključiti reklamcijski postopek na enega od naslednjih načinov:

a) z izročitvijo popravljenega blaga,

b) z zamenjavo blaga,

c) z vračilom kupnine za blago,

d) z izplačilom primernega popusta od cene blaga,

e) s pisnim pozivom za prevzem s strani prodajalca določenega izpolnitve

f) z utemeljenim zavrnitvijo reklamacije blaga.

8.22. Prodajalec je dolžan o načinu določitve reševanja reklamacije in o reševanju reklamacije kupcu izdati pisni dokument najpozneje v 30 dneh od dneva uveljavitve reklamacije osebno, prek ponudnika poštne ali kurirske ali dostavne storitve. O rezultatu reševanja reklamacije bo prodajalec kupca obvestil takoj po zaključku reklamacijskega postopka telefonsko ali po e-pošti in hkrati mu bo skupaj z blagom, oz. prek e-pošte dostavljen dokument o reševanju reklamacije.

8.23. Garancijska doba je 24 mesecev od dneva dostave blaga, razen če ni za konkretne primere določena druga garancijska doba. Pošiljani izdelki športne prehrane, živila v darilnih košarah in krmila za živali imajo rok minimalne trajnosti več kot 2 meseca pred datumom uporabe, v primeru krajšega roka trajanja prodajalec kontaktira kupca telefonsko ali po e-pošti in pošiljka je poslana le s soglasjem kupca.

8.24. Garancijska doba se podaljša za čas, v katerem kupec ni mogel uporabljati blaga zaradi garancijskega popravila blaga.

8.25. V primeru zamenjave blaga za novo bo kupec prejel dokument, na katerem bo navedena informacija o zamenjavi blaga, in morebitne nadaljnje reklamacije se uveljavljajo na podlagi kupoprodajne pogodbe in tega reklamacijskega dokumenta. V primeru zamenjave blaga za novo začne teči garancijska doba znova od prevzema novega blaga, vendar le za novo blago.

8.26. Če gre za odpravljivo napako, bo reklamacija rešena glede na odločitev kupca po točki 8.15. teh reklamacijskih in poslovnih pogojev na naslednji način:

a) prodajalec bo zagotovil odpravo napake, ali

b) prodajalec bo pokvarjeno blago zamenjal.

8.27. Če gre za odpravljivo napako in kupec ne določi brez odlašanja po točki 8.15. teh reklamacijskih in poslovnih pogojev, na kakšen način naj bo reklamacija rešena, bo prodajalec reklamacijo rešil z odpravo napake.

8.28. Če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti, ali za eno večkrat ponovljeno odpravljivo napako, ali za večje število različnih odpravljivih napak, ki preprečujejo, da bi se blago lahko pravilno uporabljalo kot brez napake, bo prodajalec rešil glede na odločitev kupca po točki 8.15. teh reklamacijskih in poslovnih pogojev reklamacijo na naslednji način:

a) z zamenjavo blaga za drugo funkcionalno blago enakih ali boljših tehničnih parametrov, ali

b) v primeru, da prodajalec ne more izvesti zamenjave blaga za drugo, bo rešil reklamacijo z vračilom kupnine za blago.

8.29. Če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti, ali za eno večkrat ponovljeno odpravljivo napako, ali za večje število različnih odpravljivih napak, ki preprečujejo, da bi se blago lahko pravilno uporabljalo kot brez napake in kupec brez odlašanja ne določi po točki 8.15. teh reklamacijskih in poslovnih pogojev, na kakšen način naj bo reklamacija rešena, bo prodajalec reklamacijo rešil z zamenjavo blaga za drugo funkcionalno blago enakih ali boljših tehničnih parametrov.

8.30. Reševanje reklamacije se nanaša le na napake, navedene v Obvestilu o uveljavitvi reklamacije in v potrdilu o uveljavitvi reklamacije blaga po točki 8.14. teh reklamacijskih in poslovnih pogojev.

8.31. Za namene reklamacije se za večkrat ponovljeno odpravljivo napako šteje pojav ene odpravljive napake več kot dvakrat.

8.32. Za namene reklamacije se za večje število različnih odpravljivih napak šteje pojav več kot treh različnih odpravljivih napak hkrati.

8.33. Upravičenost kupca do uveljavitve reklamacije napake blaga je po tem, ko je izkoristil svojo pravico in zahteval od prodajalca odpravo napake blaga po točki 8.1. teh reklamacijskih in poslovnih pogojev, izčrpana in ne glede na rezultat reklamacije že ponovno ni upravičen za isto edinstveno napako (ne napako iste vrste) uveljavljati reklamacije ponovno.

8.34. Določbe čl. 8 teh reklamacijskih in poslovnih pogojev izrecno ne veljajo za subjekte, ki ne izpolnjujejo definicije potrošnika, navedene v ust. § 2 točka a) Zakona.

9. POSTOPEK PRI REKLAMACIJI:

1. obvestite nas o reklamaciji izključno telefonsko na številko 032 / 77 40 051, 0903 473 211 ali po e-pošti - z izpolnitvijo in pošiljanjem Reklamacijskega obrazca na obchod@kompava.sk

Reklamacijski obrazec za prenos

2. reklamirano blago skupaj z dokazilom o nakupu in izpolnjenim reklamacijskim obrazcem pošljite na :

GLOBAL. EKSP.- Frogman / 29486A
Miklavška cesta 59A
2311 Hoče
Slovenia

 Pošiljko z blagom vam priporočamo zavarovati. Blaga, poslanega po povzetju, ne sprejemamo.

3. o zaključku in o rezultatu reklamacije bo stranka obveščena telefonsko ali po e-pošti.

10. SPLOŠNE DOLOČBE

10.1. Po zakonu št. 223/2001 Z.z. smo registrirani v Reciklačnem skladu pod št. 0036293296 kot proizvajalec/uvoznik v komoditeti: plastika (uvoz), papir in lepenka (uvoz). Prispevki v Reciklačni sklad se plačujejo prek podjetij ENVIPAK in NATUR-PACK, celoten sistem se financira iz prispevkov, ki jih plačajo potrošniki ob nakupu novega blaga.

10.2. Blago do popolnega plačila ostaja last podjetja Kompava s.r.o.

10.3. Kupec bo pred pošiljanjem naročila pozvan, da z označitvijo polja potrdi, da se je s temi poslovnimi in reklamacijskimi pogoji seznanil, jih prebral, razumel njihovo vsebino in v celoti z njimi soglaša.

11. SISTEM ZVESTOBE

11.1. Nakup v spletni trgovini www.kompava.sk prinaša svoje prednosti! Če pri nas redno nakupujete prek svojega ustvarjenega računa, imate pravico do točk zvestobe, ki jih lahko izkoristite pri svojih nakupih. Zvestoba in registracija prinašata našim strankam le same prednosti. Vaši dosedanji posamezni nakupi se samodejno beležijo.

Pogoji sistema zvestobe:

- točke pridobivate z nakupovanjem v naši e-trgovini v svojem lastnem računu (po prijavi), za vsak porabljen evro pridobite 1 točko (npr. nakup 50 EUR = 50 točk)

- vrednost 1 točke je 0,10 EUR (npr. če imate v svojem računu 50 točk, je vaš popust na nakup 5,00 EUR)

- točke uveljavljate v svojem računu v prvem koraku nakupnega procesa (V košarici)

- točk ni mogoče uporabiti za poštnino in pakiranje, pri naročilih do 70,00 EUR se bo vedno obračunala poštnina

- največje število uveljavljenih točk na 1 nakup je 50% od skupne vrednosti naročila

12. Alternativno reševanje sporov

  • Spoštovani potrošnik. Če menite, da smo kršili vaše pravice ali niste zadovoljni z načinom, kako smo rešili vašo reklamacijo, nam pošljite svojo zahtevo za popravek na naš e-poštni naslov: obchod@kompava.sk
  • Če vam na to zahtevo odgovorimo zavrnilno ali nanjo ne odgovorimo v 30 dneh od njenega pošiljanja na navedeni e-poštni naslov, oziroma ne boste zadovoljni z našo rešitvijo, potem na podlagi noveliziranega Zakona št. 102/2014 in Zakona št. 391/2015 o alternativnem reševanju potrošniških sporov, imate pravico do alternativnega (izvensodnega) načina reševanja sporov.
  • Predlog lahko vložite na način, določen po §12 Zakona 391/2015 Z.z. Za vložitev predloga lahko uporabite obrazec, katerega vzorec je na voljo tudi na spletni strani pristojnega ministrstva in vsakega subjekta alternativnega reševanja sporov.
  • Seznam subjektov alternativnega reševanja sporov: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1. Potrošnik ima pravico izbire, na katerega izmed navedenih subjektov alternativnega reševanja potrošniških sporov se obrne.
  • Naslov za vložitev vlog v elektronski obliki na Slovaško trgovinsko inšpekcijo je ars@soi.sk.
  • Subjekt alternativnega reševanja sporov lahko zavrne predlog potrošnika, npr.:
  • če vrednost spora ne presega zneska 20 evrov;
  • če je glede na vse okoliščine očitno, da bi bilo alternativno reševanje spora mogoče voditi le z nesorazmernimi prizadevanji, in podobno.
  • Potrošnik lahko vloži pritožbo tudi prek platforme za alternativno reševanje sporov RSO, ki je na voljo na spletu na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Pritožbo lahko tukaj vloži potrošnik, ki živi v EU, proti trgovcu s sedežem v EU.
  • Stroške, povezane z alternativnim reševanjem spora, nosi vsaka stran spora samostojno brez možnosti njihovega povračila.